Recenze voděodolný bluetooth reproduktor Bts-06

Minimalistický, jednoduchý na ovládání a za přijatelnou cenu. Tak by se dal jednoduše popsat voděodolný bluetooth reproduktor Bts-06. Podívali jsme se na použitelnost tohoto bluetooth repráčku a otestovali ho na poslech hudby, dobu přehrávání, přijímání hovorů a výrobcem vychvalovanou odolnost proti vodě. Podíváme se teď na výstupy pěkně popořádku.

Bluetooth repráček Bts-06 si na velkou párty nebo ven s kámošema do parku asi hned tak nevezmete. Je totiž vybaven je jediným výstupem o síle 3 wattů a citlivostí okolo 75 dB. Tedy poměrně slabší hodnoty. Zvuk je z něho čistý, ale stereo je při poslechu dost slabé. Co do kvality hudby se tak tento mini repráček se středními a velkými reproduktory absolutně vůbec nedá srovnávat. Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že se pohybujeme v cenové hladině repráků do 500 Kč. A na tuto hladinu poslech z něho nebyl rozhodně žádná katastrofa.

Bluetooth reproduktor Bts-06

Koupit reproduktor

Repráček možná na párty nevyužijete, ale perfektně se hodí jako domácí doplněk. Má ze spodní strany umělohmotnou přísavku. Na skle se udržel repráček ve stejné výšce po celou dobu přehrávání. Na hladkém dřevěném povrchu po chvíli bohužel vždy sjížděl, v koupelně na dlaždicích a zrcadle opět nebyl s uchycením problém. Jestli si tak chcete užívat poslechu hudby ve sprchovém koutě a zároveň se nebát o svůj telefon, že se vám do něho dostane voda nebo ho utopíte, je tento voděodolný reproduktor ideálním řešením.

Bluetooth reproduktor Bts-06_02

Koupit reproduktor

Se stupněm ochrany IPX4 si reproduktor dobře poradí proti tryskající vodě. Na potápění to není, ani na ponořování do vody, ale pokud na něho pustíte sprchu nebo odstřikující vodu z umyvadla, nemáte se čeho bát. Rpráček zůstane nepoškozený.

Díky bluetooth připojení z něho můžete přehrávat písničky až na vzdálenost 10 metrů. Během testování jsme v bytě propojili reprák s mobilním telefonem, nechali telefon na jednom místě a mezi místnostmi se s reprákem pohybovali. Přenos hudby byl do reproduktoru čistý a bez výpadků. Jako reproduktor k mobilu se tak Bts-06 perfektně hodí.

Bluetooth reproduktor Bts-06_01

Koupit reproduktor

Co nás však zklamalo, byla kvalita telefonních hovorů, kdy jsme repráček testovali pro příjem hovorů a komunikaci s druhým volajícím. Mikrofon má slabší výkon, protože druhý volající slyšel mluvené slovo slabě a s praskáním v pozadí. Jako prostředek pro přijímání hovorů je tento repráček spíš nevyhovující.

Poslední věc, kterou jsme ocenili na bluetooth repráčku Bts-06, byla jeho celková jednoduchost. Reprák disponuje pouze 5 tlačítky pro zapínání, přehrávání, posouvání mezi písničkami a ovládání hovorů. Párování s ostatními zařízeními probíhá automaticky po zapnutí bluetooth repráčku. Netřeba řešit přepínání mezi různými módy, jako je tomu jinde. Celkově by se tak dalo říci, že kvalita repráčku Bts-06 odpovídá jeho ceně. Tedy nižší. Jediné opravdové zklamání pro nás bylo přijímání hovorů. Na druhou stranu jsme usoudili, že této funkce běžný člověk zas tolik nevyužívá, a tedy je pro hodnocení spíše nepodstatné.